Sposoby pozyskiwania klienta

Odświeżone: Poniedziałek, 30 Czerwiec, 2025  07:45

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Usługi / Nauka i Szkolenia

Opis oferty

W dzisiejszych czasach coraz trudniej jest nam pozyskać, a tym bardziej utrzymać klienta. Dlatego tak ważne jest stosowanie technik pozwalających na efektywną komunikację z naciskiem na obszar identyfikacji potrzeb klienta i dopasowywania oferty do jego oczekiwań.

Korzyści dla uczestników szkolenia szkolenia

Dzięki szkoleniu uczestnicy:
*Zrozumieją znaczenie prospectingu jako elementu „budującego przyszłą sprzedaż”
*Poznają etapy sprzedaży,
*Zwiększą skuteczność sprzedaży poprzez efektywniejsze pozyskiwanie klientów oraz profesjonalną obsługę
*Poprawią komunikację z klientem, z naciskiem na obszar identyfikacji potrzeb klienta i dopasowywania oferty do jego potrzeb.
*Poznają wybrane techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem.

Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie dedykowane jest osobom, które zajmują się w swojej codziennej pracy pozyskiwaniem klientów.

W ramach szkolenia otwartego we Wrocławiu gwarantujemy Państwu:
*Miłą i fachową obsługę
*Profesjonalizm trenera
*Ciekawe materiały szkoleniowe
*Dyplomy ukończenia szkolenia
*Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
*Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.

PROGRAM SZKOLENIA

1) Proces sprzedaży:
*Jak rozumieć sprzedaż?
*Prospecting jako element „budujący przyszłą sprzedaż”.

2) Cross i up selling:
*Czym jest cross i up selling?
*„Co łączyć z czym?”
*Kiedy proponować inne usługi/produkty?

3) Prospecting czyli tworzenie bazy potencjalnych klientów:
*Źródła prospectingu
*Rekomendacje - jako podstawowe i najskuteczniejsze źródło pozyskiwania nowych klientów
*Nawiązywanie kontaktu telefonicznego z klientem.

4) Zasady komunikacji telefonicznej – jak zachęcić klienta do rozmowy:
*Praca głosem
*Bariery komunikacyjne – co utrudnia lub uniemożliwia zainteresowanie klientów ofertą
*Jak budować relacje z klientami, gdy kontakt telefoniczny zawiedzie.

5) Organizacja i zarządzanie czasem – planowanie sprzedaży:
*Budowanie relacji z klientem – etapy skutecznej sprzedaży *Rozpoznanie potrzeb
*Jak rozmawiać z klientem?
*Typy klientów i metody komunikacji z klientem
*Czego unikać? Co warto stosować?

7) Tworzenie i prezentacja oferty klientowi:
*Kiedy należy tworzyć i przekazać ofertę klientowi?
*Co powinno znaleźć się w ofercie?
*Jak wykorzystać informacje zebrane od klienta do tworzenia oferty?
*Mów językiem korzyści
*Graficzna strona oferty.

8) Rozmowa o ofercie:
*Kiedy kontaktować się z klientem?
*Jak rozmawiać o ofercie? – sztuka odpierania zarzutów i mówienia językiem korzyści.

9) Trudne sytuacje z klientem:
*Nastawienie do pracy z klientem
*Techniki asertywnej komunikacji w sytuacjach trudnych
*Klucz do kontroli nad rozmową
*Analiza zachowań klientów, jako element przewidywania i zapobiegania sytuacjom trudnym
*Odpieranie zarzutów i wykorzystywanie obiekcji klientów w budowaniu relacji Emocje klienta – jak reagować, aby uniknąć eskalacji.

10) Finalizacja sprzedaży - etapy sprzedaży a finalizacja transakcji.

11) Moje cele sprzedażowe - ćwiczenie.

12) Podsumowanie szkolenia.

TRENER: Adrianna Zbińska
Trener i praktyk. Wieloletni menedżer, kierujący zespołami i projektami. Posiada 15 letnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta. Od 1998 roku prowadzi szkolenia biznesowe.

Przeczytaj więcej na: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/trenerzy/adrianna-zbinska.html

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/assets/dokumenty/formularz-zamowienia.pdf
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
Odsłony telefonu
Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookUdostępnij na X Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków