Specjalista ds. rozliczeń, administracji, obsługi klienta

Wrocław / Psie Pole
Odświeżone: Poniedziałek, 07 Październik, 2024  16:07

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Szukam pracy / Stałej
  • Wykształcenie:Wyższe
  • Prawo jazdy:B
  • Branża:Biuro / Administracja

Opis oferty

Szanowni Państwo Rekruterzy, Właściciele Firm i Współpracownicy poszukujący ambitnej i pracowitej osoby na stanowisko: Specjalista ds. finansowo-księgowych.
Poniżej przedstawiam zakres obowiązków.

Dział księgowości:

- wystawianie faktur przychodowych, faktur i not korygujących,
- obsługa faktur zakupu i sprzedaży,
- monitorowanie procesu płatności,
- weryfikacja zgodności rozliczeń,
- podział dokumentów księgowych i przekazywanie ich do księgowości,
- archiwizacja dokumentów księgowych papierowa i elektroniczna,
- nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze,
- współpraca z podwykonawcami w zakresie rozliczeń

Dział administracyjny:

- kontakt z klientami i urzędami,
- prowadzenie korespondencji biurowej (w tym urzędowej i ZUS) - pisma wychodzące i przychodzące, redagowanie korespondencji,
- inne zlecone na bieżąco sprawy administracyjne lub księgowe (np. Word korespondencja seryjna, Excel zestawienia, filtrowanie, formatowanie),
- prowadzenie dokumentacji kadrowej,
- kontrola dokumentacji i koordynacja spraw dotyczących zatrudnienia, mienia powierzonego pracownikom,
- wypełnianie dokumentów kadrowych, rekrutacje pracowników,
- prowadzenie i nadzór nad kalendarzem spotkań w biurze, przygotowywanie spotkań,
- nadzór nad dokumentami Spółki, dokumentacją dot. administracji od podmiotów jak urzędy, banki, inne oraz ich odpowiednie zabezpieczanie,
- kontakt z urzędami, bankami, kontrahentami,
- dystrybucja korespondencji oraz utrzymanie sprawnego obiegu dokumentów w biurze,
- obsługa urządzeń biurowych (ksero, skaner).

Dział handlowy:
- szukanie podwykonawców do współpracy,
- podpisywanie umów,
- negocjacje handlowe

Umiejętności:
Języki obce: angielski, niemiecki- poziom średniozaawansowany-komunikatywny
Obsługa środowiska Windows, Microsoft Office, Microsoft Excel, Outlook
Czynne prawo jazdy kat. B
Wprowadzanie danych
Wysoka dokładność i uwaga do szczegółów
Zarządzanie czasem i organizacja pracy
Wysoka kultura osobista
Praca zespołowa
Inicjatywa i samodzielność
Dyskrecja i etyka zawodowa
Zarządzanie dokumentacją

Jestem przekonana, iż moje doświadczenie oraz umiejętności mogą stanowić wartościowy wkład dla Państwa organizacji. Jestem gotowa do nowych wyzwań i chętnie podejmę się roli Specjalistki ds. Finansowo-Administracyjno-Handlowych, aby przyczynić się do osiągnięcia celów firmy.

Aby poznać moje doświadczenie zawodowe oraz umiejętności zawodowe zapraszam serdecznie do kontaktu ze mną.
Zapewniam, iż odpowiem na każdą Państwa wiadomość.
Małgorzata
Konto prywatne
Na Lento.pl od 05 mar 2015
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnij Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków