Specjalista ds. obsługi klienta

Dodane: Piątek, 14 Listopad, 2025  13:03

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Dam pracę / Obsługa klienta / call center
  • Forma pracy:Pełny etat
  • Umowa:Umowa o pracę
  • Dodatkowe:Brak wymagań
  • Pracodawca: Manpower

Opis oferty pracy

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

- Kompleksowa obsługa zgłoszeń klientów (faktury, płatności, reklamacje, zwroty, korekty)
- Odpowiedzialność za przeprowadzanie testów akceptacyjnych użytkownika (UAT) dla nowej aplikacji SAP
- Współpraca z klientami i działami wewnętrznymi przy rozwiązywaniu sporów i zaległości
- Samodzielne prowadzenie działań windykacyjnych zgodnie z polityką firmy
- Praca z poufnymi danymi finansowymi, zapewnienie dokładności i terminowości rozliczeń
- Obsługa systemów SAP i Salesforce, tworzenie raportów i aktualizacja danych
- Udział w projektach usprawniających procesy i inicjatywach firmowych

WYMAGANIA:

- Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta biznesowego, finansami lub sprzedażą
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Znajomość programów SAP i/lub Salesforce
- Wykształcenie wyższe
- Umiejętność pracy zespołowej, determinacja i nastawienie na realizację celów
- Zorientowanie na klienta – umiejętność analizy jego potrzeb i przekładania ich na konkretne działania

OFERUJEMY:

- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową
- Zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Praca w trybie zdalnym
- Praca na pełny etat, pon.-pt. w godzinach 8:00-16:00
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
- Pakiet benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
Manpower
Konto prywatne
Na Lento.pl od 28 sie 2019
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookUdostępnij na X Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków