Profesjonalne podejście do klienta- trudny kilent
Wrocław Pokaż na mapie ›
Odświeżone: Wtorek, 25 Luty, 2025 08:18
Szczegóły ogłoszenia
- Kategoria: Usługi / Nauka i Szkolenia
Opis oferty
Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta.Praca z klientami wymaga doskonałego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, czy umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami – a przede wszystkim proaktywnej, asertywnej postawy i umiejętności budowania relacji z klientami. Obsługa klienta jest niezwykle ważna dla organizacji, którym zależy na nawiązywaniu długotrwałych relacji z klientem. Badania pokazują bowiem, że głównym powodem, dla którego klienci rezygnują z dotychczasowej współpracy, jest niezadowolenie z poziomu obsługi. Podczas szkolenia kładziony zostanie nacisk na przećwiczenie narzędzi komunikacyjnych pozwalających doskonalenie profesjonalnego podejścia do klienta.
Program szkolenia
1.Ćwiczenia wprowadzające.
2.Liczy się doskonałość w podejściu do klienta:
2.a) Czego oczekuje dzisiejszy Klient?
2.b) Czynniki satysfakcji klienta
2.c) Co się zmieniło w podejściu do klienta? Trendy w obsłudze klienta.
3.Jakość obsługi ma coraz większe znaczenie…
3.a) Wyprzedzanie oczekiwań klienta, czyli jak klient chciałby być obsługiwany Wpływ pierwszej cechy - ćwiczenie
3.b) Wymagania stawiane pracownikom obsługujących klientów Umiejętności osobiste – ćwiczenie indywidualne.
4.Proaktywna obsługa klienta – zasady:
4.a) Obsługa bezpośrednia
4.b) Rozmowa telefoniczna
4.c) E-obsługa.
5.Psychologiczne typy zachowań klientów:
5.a) Analiza zachowań klientów jako element przewidywania i zapobiegania sytuacjom trudnym
Ćwiczenie – jak rozpoznać zachowania klientów? Czego unikać w rozmowie z poszczególnymi typami klientów
5.b) Analiza Transakcyjna wg Erica Berne’a – jak rozmawiać z klientem?
5.c) Dostosowanie się do klienta podczas rozmowy
5.d) Ćwiczenia – studium przypadków:
*Trudny klient czy trudna sytuacja?
*Jak dotrzeć do istoty sprawy? Narzędzia empatycznego słuchania
*Klient oczekuje rozwiązań, a nie wymówek! Unikanie usprawiedliwiania się.
Ćwiczenia rozmów z klientem - symulacje:
*Trudne sytuacje z klientem – dlaczego powstają?
*Nastawienie do pracy z klientem ma znaczenie.
Test na własne nastawienie:
Ćwiczenie indywidualne– „Czarne słowa, czarne wyrażenia”.
6.Asertywność w sytuacjach trudnych:
6.a) Asertywność – budowanie postawy asertywnej
6.b) Zdarta płyta jako narzędzie radzenia sobie z niemożliwymi do realizacji żądaniami klienta
6.c) Stawianie granic
6.d) Konstruktywna informacja zwrotna
6.e) Odgrywanie ról – scenki z wykorzystaniem poznanych technik asertywnych. Wspólna analiza, wnioski.
7.Podsumowanie.
TRENER:Adrianna Zbińska
Trener i praktyk. Wieloletni menedżer, kierujący zespołami i projektami. Posiada 15 letnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta. Od 1998 roku prowadzi szkolenia biznesowe.
Przeczytaj więcej na: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/trenerzy/adrianna-zbinska.html
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/assets/dokumenty/formularz-zamowienia.pdf
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
Odsłony telefonu
- Wypromuj ogłoszenie
- Zgłoś naruszenie
- Drukuj ulotkę
- Edytuj/usuń ogłoszenie
- Udostępnij ogłoszenie
- Dodaj na Facebook