Menadżer ds. administracji (okolice Bielan Wr.)

Odświeżone: Czwartek, 31 Październik, 2024  12:28

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Dam pracę / Inne
  • Pracodawca: Business Bridge Group Sp. z o.o.

Opis oferty pracy

Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.
Obecnie dla naszego Klienta - firmy z branży inżynierii mechanicznej i przemysłowej - szukamy osób do pracy na stanowisku:Opis stanowiska:nadzór nad bieżącą działalnością administracyjną w firmie
zarządzanie dokumentacją, w tym przepływem dokumentów, korespondencji, faktur oraz przepływem informacji
wypełnianie wniosków do leasingów, raportów bankowych, raportów GUS, urzędów, w tym ZUS i US
pozyskiwanie wiz pracowniczych i procedur z tym związanych
inwentaryzacja sprzętu
organizowanie eventów firmowych
współpraca z różnymi działami firmy
reprezentowanie firmy na zewnątrz (kontakty z kontrahentami firmy, instytucjami zewnętrznymi itp.)
optymalizacja procesów administracyjnych

 

 Wymagania:
wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, administracja, ekonomia)min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w jednostce biznesowej
doświadczenie w obszarze ewidencjonowania korespondencji i faktur w systemie obiegu dokumentów
doświadczenie w wypełnianiu wniosków do leasingów, raportów bankowych, raportów GUS, urzędów, w tym ZUS i US
doświadczenie w pozyskiwaniu wiz pracowniczych i procedur z tym związanych
bardzo dobra/biegła znajomość j. angielskiego - warunek konieczny
bardzo dobra organizacja pracy, wielozadaniowość, zorientowanie na cel
umiejętność skutecznego zarządzania zespołem oraz współpracy w zespole (team player)
odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemówdoskonała znajomość pakietu MS Office
Pracodawca oferuje:
stabilne, długotrwałe zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
wynagrodzenie w wysokości ok. 7000 PLN netto na podstawie umowy o pracęmożliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturze firmy
pracę stacjonarną w elastycznych godzinach pracy biura
bogaty pakiet benefitów (bezpłatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, NNW, dofinansowanie do zajęć sportowych, a także do kursów i szkoleń, spotkania integracyjne, brak korporacyjnej atmosfery, karta paliwowa pracownicza)
pracę w dobrej, zespołowej atmosferze, w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w obszarze nowych technologii

Agencja zatrudnienia - nr wpisu 5355
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Liczba aplikacji
Średni czas odpowiedzi
Na Lento.pl od 23 lip 2015
Odpowiada szybko
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
  • Udostępnij ogłoszenie
  • Dodaj na Facebook
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnij Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków