Ducati Panigale 899 zawieszenie BITUBO, Termignoni, Akwarium

Ogłoszenie archiwalne Wygasło: Środa, 16 Październik, 2019  16:23
50 000 zł

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Motocykle i skutery / Ducati
  • Pojemność:899 cm3
  • Rok produkcji:2014
  • Stan techniczny:Nieuszkodzony
  • Typ:Sportowy
  • Przebieg:21800 km

Opis oferty

Witam.
Ze względu na planowane długie leczenie i brak możliwości jazdy na swoim motocykl , w tym jaki i w przyszłym sezonie ,powziąłem decyzję by wystawić sprzęt na sprzedaż szkoda by "rdzewiał" ciesząc tylko oko.
Zapraszam do przebrnięcia przez beletrystykę może warto ... :)
899 świetna maszyna , ale najlepiej czuje się na asfalcie niż jako ozdoba na ścianę .
Moją propozycję sprzedaży motocykla , ze względu na wyposażenie kieruję raczej do osób mocno wymagających które jeżdżąc dużo wymagają od swojego sprzętu w kwesti prowadzenia .
Cenę uważam za adekwatną ,a może i nie doszacowaną zwłaszcza że extrasy dostajemy za mniej niż pół darmo , a wszytko inne podane na tacy.
Ewentualnych mocno zainteresowanych ze względu na moje utrudnione poruszanie proszę o kontakt telefonicznie (gwoli ścisłości nie zagruzowałem motocykla i siebie ,doznałem wypadku w pracy).
Kupiony w salonie w 2014 , przebieg jak na fotkach ok . 21 tys z hakiem ,posiada normalne ślady użytkowania, regularnie serwisowany ze względu ma mój stan zdrowia stał dość długo od ostatniego sezonu 2018 Ale w tym miesiącu(lipiec 2019) przeszedł drobny serwis wymianę płynów ,świec, synchronizacje przepustnic itp.ogólne sprawdzenie. Ogólny stan uważam za bardzo dobry , w pełni przygotowana do sezonu , zatem ze względu na wkład pracy i regularny serwis motocykl nie powinien wygenerować niespodziewanych kosztów pomimo że jest to maszyna używana.
... opisy typu igła ,absolutnie doskonały itp. rozumiem jako stan fabryczny (kolekcjonerski) bez ryski ,kurzu , a dodatkowo usunięte fabryczne partactwo itp. Tak wtedy to jest to igła .Zatem ja oferuję real , a nie fantazję .


Małe Panigale bynajmniej nie jest budżetową wersją dużego jak niektórzy (zazdrośni głównie) chcieli by myśleć .
Maszyna najlepiej sprawdza sie podczas torowania i ma zdecydowanie więcej sensu na drodze i górskich winklach , gdzie zresztą była głównie eksploatowana niż duże 1199 .
Ale fabryczna wersja ma dwie główne wady kompletny brak ciągu w środkowym zakresie 5000-7500 obr/min i zawieszenie showa /sachs budżetowe , i o ile dobrze pamiętam o sprężynowanie dla kierowcy 75 kg , czyli jak wiemy średnia europejska ;) . Gdy nie mieścicie się w tym limicie czy to się sprawdza ? gdy zaczynacie "naciskać" ....NIE.
Pomyślicie o wymianie sprężyn i po bólu ..... tu może was spotkać niemiła niespodzianka nie ma całkowicie budżetowego rozwiązania niestety.

Moje 899 zostało lekko dłubnięte pod moje wymagania zostało zatem wyposażone:
- W spersonalizowane włoskie wysokiej klasy zawieszenie Bitubo (jeżeli znacie tylko Ohlin'sa to znak ,że mało zorientowane z was osoby ... bez urazy oczywiście) , zostało zhamowane zarówno do wagi właściciela w ubranku(105 kg 188 cm wzrostu ) , modelu motocykla jak i stylu jazdy (określonym jako agresywne użytkowanie drogowe ) Czyli jak byście chcieli zapie.... szybko po normalnych drogach . Całość została zamontowana u dystrybutora w Paddock Zielona Góra .
zawieszenie ma przebieg ok 3000 km .
Przedstawiciel zapewne posłuży radą przy ewentualnych zmianach pod nowego właściciela nie zostawiają nabywcy na pastwe losu .(dodaję f-rę)
90% tuningu motocykla to właśnie zawieszenie , tu dokonuje się transformacja . Myślicie że tego nie potrzebujecie , czy też tego nie wykorzystacie ... błąd , samo się wykorzysta lepsza przyczepność , precyzja (moto jedzie tam gdzie chcemy , a nie tam gdzie sobie pojedzie mniej więcej ) większa odporność na twoje błędy zatem .
Kiedy raz tego zaznacie zmiany w każdym następnym motocyklu zaczniecie nie od wydechu , a od zawiechy.
Ustawienie zawiechy to podstawa ,zestaw w moim to wisienka na torcie .

- Zawieszenie Przód Bitubo ECH 29 asymetryczne olejowo gazowe-nowej generacji uszczelniacze lag Ariete .
Tył Bitubo XXF31 różnice do stricte "racingowej " wersji to brak szybkiej zmiany napięcia sprężyny za pomocą hydrauliki tutaj realizujesz to za pomocą klucza ,nie startujesz w mistrzostwach ,zdecydowanie tego nie potrzebujesz .Ale klasa amora taka sama , a i sama w sobie . przebieg ok 3000 km.

Wreszcie całe moto zaczęło być tym , czym powinno być na starcie przy wyjeździe z salonu , a o czym pisano w gazetach że prowadzi się jak brzytwa .....hmm czy aby na pewno .... Teraz zdecydowanie się tak prowadzi !!! teraz to prawdziwy "kocur" :) no tak , ale ile by wówczas kosztowało worków $$$.


-Wydech Termignoni wraz z wgraną dedykowaną mapą zapłonu również Termignoni , a całość zgrana na hamowni .Pozwoliła tchnąc życie w środkowy zakres obrotów.
silnik reaguje zupełnie inaczej czyt. nieporównywalnie lepiej . Studiowanie wykresów z hamowni wykazuje spore róznice . Ale subiektywne odczucie zmiany nie tylko moje , jest jeszce większe niż wynikało by to z wykresu.
do wydechu dorzucam db kilery .

-Klamki wymienione na te , z katalogu Ducati Performance lepsze wyprofilowanie plus pivot dla dźwigni by wam w godzinie W paluszków nie zmiażdżyło .
-Podnóżki Rizoma absolutne "Must have" Oryginały na pierwszy montaż to nieporozumienie ślizgasz sie na nich , zakotwiczenie zupełnie nie pewne wręcz niemożliwe .
-Tył kierunkowskazy led Ducati performance bardziej widoczne a jednocześnie bardziej stylowe
-Krótki "ogon" Ducati performance
-Wymieniony cały zestaw napędowy Na DID dwie zębatki plus łańcuch (top wersja) przejechał może 300 km.(koniec zeszłego sezonu)
-Wymienione płyny hamulcowy , i układu chłodzenia w tym sezonie brak przebiegu
-Wymieniony olej w tym sezonie brak przebiegu (olej wymieniany maks co 6000 tys.km jak również po dłuższym sezonowym postoju) zero oszczędności .
-Desmo luzy zaworowe , również nie trzymam zaleceń producenta ustawiane/kontrolowane uśredniając co 6000 km ...a tak lubię jak wszystko działa perfekt .
-Zamontowana od nowości osłona na chłodnicę oleju
-Boczna pokrywa silnika wymieniona na Ducati performance : umożliwia zamocowanie pokrywy sprzęgła Ducabike (akwarium) , a do obsługi ewentualnej sprzęgła nie potrzeba demontować całej bocznej pokrywy silnika , jak ma to miejsce w fabrycznej wersji.
-Wymienione świece zapłonowe w tym sezonie brak przebiegu
-Klocki hamulcowe wymienione w 2018 tym na Włoskie Braking sintered (ze spieków) produkt typu performance b.dobry na trackday's jak i na drogę .
zużycie tylnej tarczy marginalne , tarcz przednich lekkie (nowe bardziej skuteczne klocki mają jeszcze dużo km do nawinięcia by zjechać cały zestaw )
-Na fotkach w miejscu mocowania setów pasażera widoczne jest mocowanie pod stelaż miękkich toreb dedykowanych do Panigale Motecha
torby dodaje do zestawu link :(https://sw-motech.com.pl/product-pol-54861-Sakwy-tekstylne-BLAZE-R-H-Saddle-Set-SW-MOTECH-z-zestawem-mocujacym-Ducati-899-Panigale-14-15-1199-Panigale-11-14.html)

-Jak również stojaki pod przednie i tylne zawieszenie
-"Zadupek" siedzenie dla pasażera/ki
-Sety dla pasażera/ki
-Osłonę GB Racing na alternator
-przegląd ważny do lipca przyszłego roku

Maszyna garażowana była..... a tak w domowych warunkach nie w garażu :) (akurat była taka możliwość) nigdy nie odmówiła posłuszeństwa , jakkolwiek fabryczny akumulator poddał się po 4 latach akurat podczas zimowej kontroli, również został wymieniony.
Z drobnych spraw :
-wymieniony został po 4 latach microswitch pod klamką sprzęgła od quick shiftera .
-Po pierwszym sezonie padł silniczek i usmażyłą się linka od zaworu w wydechu . Nie miało to , a i obecnie nie ma żadnego znaczenia bo przy wydechu Termignoni jest on dezaktywowany nigdy nie odgrywł on żadnej roli w generowaniu mocy , służył by przejść badanie homologacji ze względu na hałas .Wiązka kabli mimo wszystko nie została wycięta na wypadek gdyby jakieś przepisy odnośnie emisji miały nam jeszcze popsuć życie w przyszłości .
-Model fabrycznie nie ma filtra węglowego do par paliwa tak że ewentualne problemy sygnalizowane w necie w związku z tym nie istnieją .
Ale przy podnoszeniu zbiornika trzeba zwrócić uwagę by nie przydusić (o co nie trudno) odpowietrzenia zbiornika bo wam sie podcisnienie zacznie robić .
O początkach sprzęta możecie przeczytać na forum DESMOMANIAX krótki opis techniczny plus fotki dotyczą w/w egzemplarza ,historia maszyny i właściciela ogólnie znana wielu osobom na forum , a personalnie głównie wśród dolnośląskich członków i osób sympatyzujących z polskimi forami i klubami Ducati i nie tylko .

PS:
Dla pragnących dalszych zmian kilka informacji . ECU w modelu jest bardzo "elastyczne" dla pragnących dodania kilku funkcji jak np:
-kilka dodatkowych map zapłonu
-realizacę funkcji cruise control
-realizowanie funkcji down shifting itd.
Czy też adaptacji kolektora pod wykorzystanie szerokopasmowych sond lambda .
Proponuję zapoznać się z tematem softu TUNE BOY źródła donoszą że zasięgnąć Info można w Ducati Toruń .

To tak pokrótce .Tak oczywiście zgadzam się na kontrolę techniczną to jest poważna oferta od fana i miłośnika Ducati .
Jeszcze raz przypomnę że ciężko mi się poruszać obecnie , więc proszę o kontakt raczej mocno zainteresowanych fakt odpowiem każdemu zainteresowanemu telefonicznie .
Aczkolwiek : miłośnikom darmowych przejażdżek , handlarzom myślącym że jak kuśtykam to oddam za pół darmo i ewentualnym nonsensownym propozycjom .... dajcie spokój pukacie do nie tych drzwi , poza tym szanujmy się się trochę .
Zapraszam do kontaktu
+48 501 - pokaż numer telefonu -
Powiadom o podobnych ogłoszeniach
Lokalizacja: Wrocław w promieniu 50 km
Kategoria: Motoryzacja » Motocykle i skutery
Cena: od 42500 zł do 57500 zł Przebieg : do 32000 km Rok produkcji : od 2011

Chcę otrzymywać powiadomienia o nowych ofertach

Uzupełnij adres e-mailWpisz poprawny adres e-mail

Brak możliwości kontaktu przez formularz z ogłoszeniodawcą, ponieważ to ogłoszenie jest archiwalne.

Robert
Konto prywatne
Na Lento.pl od 18 lip 2019
Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Edytuj/usuń
  • Udostępnij ogłoszenie
  • Dodaj na Facebook
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnij Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków