Poszukuję pracy w administracji biurowej

Dodane przez Jolanta, Piątek, 22 Grudzień, 2017  16:44

Opis oferty:

Poszukuję pracy biurowej w wymiarze etatu jako :Referentka (w Urzędzie), w Kancelarii,Sekretarka, Rejestratorka medyczna,Recepcjonistka, Fakturzystka, Specjalista w dz. sprzedaży, Pomoc Księgowa.
Posiadam wykształcenie średnie ,doświadczenie w administracji biurowej.
Znajomość Pakietu MS Office,Subiekta, podstawy księgowości,kadr.
Rzetelna,odpowiedzialna, kreatywna, miłe usposobienie.

Na życzenie osób zainteresowanych prześlę CV.

Jolanta
Napisz wiadomość

Napisz wiadomość

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Dodaj załącznik
Dozwolone pliki: jpg, jpeg, png, doc, docx, pdf, gif, html, txt.
Przepisz poprawnie kod z obrazka
Wyświetleń oferty: 160
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Zgłoś opinie